老歌好好聽~愛心


(入內看歌詞)

Share my life
Take me for what I am
'Cause I'll never change
All my colors for you

Take my love
I'll never ask for too much
Just all that you are
And everything that you do

I don't really need to look
Very much further
I don't wanna have to go
Where you don't follow
I will hold it back again
This passion inside
Can't run from myself
There's nowhere to hide
Don't make me close one more door
I don't wanna hurt anymore
Stay in my arms if you dare
Or must I imagine you there
Don't walk away from me
I have nothing, nothing, nothing
If I don't have you, you
You see through
Right to the heart of me
You break down my walls
With the strength of your love

I never knew
Love like I've known it with you
Will a memory survive
One I can hold on to?

I don't really need to look
Very much further
I don't wanna have to go
Where you don't follow
I will hold it back again
This passion inside
Can't run from myself
There's nowhere to hide
Don't make me close one more door
I don't wanna hurt anymore
Stay in my arms if you dare
Or must I imagine you there
Don't walk away from me
I have nothing, nothing, nothing
If I don't have you, you
Don't make me close one more door
I don't wanna hurt anymore
Stay in my arms if you dare
Or must I imagine you there
Don't walk away from me
Don't walk away from me
Don't walk away from me
I have nothing, nothing, nothing
If I don't have you, you

請你融入我的生活
快來認識純真的我
我絕對不會
在你面前掩飾什麼

請你來愛我
我有要求也不會太多
只想知道完全的你
和你每天都在做什麼

我不需要
考慮的更多
也不會強迫自己

去做什麼
我不會再壓抑自己
內心的激情
也不會再逃避自己的心
因為我已經無處可躲
別讓我再次關閉心扉
我並不想傷害任何人
如果害怕就躲到我懷裡來
我一直告訴自己你就在我懷裡
千萬別離開我
我將一無所有,一無所有
如果我失去了你————
你已經看穿了我
直搗進我的心窩
你用那堅韌的愛
擊碎了我的心魔

以前不知道
什麼叫愛,是你讓我明白
如果記憶可以永存
就讓我來證明這點

我不需要
考慮的更多
也不會強迫自己
去做什麼
我不會再壓抑自己
內心的激情
也不會再逃避自己的心
因為我已經無處可躲
別讓我再次關閉心扉
我並不想傷害任何人
如果害怕就躲到我懷裡來
我一直告訴自己你就在我懷裡
千萬別離開我
我將一無所有,一無所有
如果我失去了你————
別讓我再次關閉心扉
我並不想傷害任何人
如果害怕就躲到我懷裡來
我一直告訴自己你就在我懷裡
千萬別離開我
千萬別離開我
千萬別離開我
我將一無所有,一無所有
如果我失去了你----


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿摸摸 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()